Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod radep » 09 črc 2014, 12:56

Igor píše:což koukám si vyřešil EBC UPS..

Jop... říkám si že pár drážek se hodí :-D pro lepší odvod vody, prachu, plynů, rovnoměrnější sjíždění destiček - jenom moje teorie, nejsem žádný profík na brzdy :-) Jinak jsem se rozhodoval mezi hladkými, nebo lehce drážkovanými.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod riderhenry » 09 črc 2014, 17:11

Kotouče určitě hladké. Akorát se zvyšuje šance na prasknutí kotouče a zvyšuje opotřebení destiček. Na hluk moc nehledím, ale někomu může vadit i ten. Jinak za mě můžu velmi doporučit destičky Hawk HP+. Jsou sice docela drahé, ale zatím nejlepší desky, jaké jsem vyzkoušel ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Jr. » 09 črc 2014, 20:54

Děrovaných/drážkovaných kotoučů bych se vůbec nebál. Kór na ty naše lehký prdítka, který ten kotouč ani pořádně nerozpálí. V nějakém povídání člověka z AP racing jsem slyšel, že drážkování je vpohodě, jen pro auta kde je námaha fakt velká (ať vahou, nebo stylem) jsou vhodné drážky, které nejsou až do kraje (přes hranu)... tam to pak má tendenci praskat.

Za sebe dávám rozhodně palec nahoru deskám Ferodo DS2500. Znam je už ze tří aut a na všech fungují absolutně fantasticky. Rozhodně to za ty peníze stojí.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod radep » 09 črc 2014, 22:13

riderhenry: přesně :-) Ale doufám, že to drážkování kotouč moc neoslabuje...
Jr.: DS2500 jsem měl na autě předtím... a za sebe můžu říct že ty HP+ jsou lepší... Nevýhodou je, že jejich účinek je proměnlivý. DS2500 brzdí vždy :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod riderhenry » 09 črc 2014, 22:46

Je pravda, že HP+ za hodně nízkých teplot (třeba pod bodem mrazu) při prvním brzdění nejsou zrovna jisté, ale není to nic vyloženě nebezpečného. Jinou nevýhodu jsem u nich neobjevil. Mohla by to být snad výdrž, ale to jsem nijak nesledoval, tak nedokážu říct.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Jr. » 09 črc 2014, 22:57

To mají ty Feroda stejné ;) první zabrzdění po delší době je nejisté. Musí mít alespoň trochu teploty. V mýtě stačí třikrát našlápnout pedál před první zatáčkou a jsou hned v náladě. Ale rozhodně to není důvod pro tu paniku, která kolem nich panuje (mrtvé rodiny s dětma, které nestihly dobrzdit kvůli studeným brzdám apod.).
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod riderhenry » 10 črc 2014, 00:47

:mrgreen:
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod hava » 10 črc 2014, 08:28

Jak jsou na tom cenove ty HP+ v porovnani s DS2500? Nebo nemate někdo nekoho, kdo je umi sehnat nejak lip, nez z normalne z kramu?
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod AndrewG » 10 črc 2014, 10:09

len este dodam citat z toho 949racing:
I recommend against the use of aftermarket drilled or slotted rotors for track days or competition for safety reasons. I've seen too many rotor failures over the last 20 years, always a drilled or slotted aftermarket rotor, never a plain one.
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Jr. » 10 črc 2014, 11:06

Jasně, odporovat se tomu asi nedá ;). Naprasklé kotouče už jsem také za dobu ježdění po okruzích párkrát viděl a vždy byly drážkované. V nejčastějších případech kotouče na nějakém duralovém unašeči, co se obvykle prodává v BigBrakeKitech. O TurboGroove od EBC jsem se několikrát dočetl, že na nich lidé sjely bez problémů i 4 sady desek. Osobně zrovna na Miatě z nich nemám ani nejmenší náznak obavy. Na nějakém těžkém autě už bych se možná rozmýšlel.

Hava: na ty Feroda mi nejlepší cenu vymysleli kluci z Autobeky.cz .
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron