No já jezdím stylem že jedu pomalu a užívám si každej km, řadím tak u 2500tis. otáček, jedu těch 80-90, auto zahřívám cca 5km jedu pomalu uplně a jen někdy to prostě vytočím na 2 a 3 stupen jinak 90% jízdy je tím klidným tempem, nechápu tu spotřebu prostě, s tím výfukem a svodama bych chápal tak cca 9L ale tohle je divné ne?
Je tam nějak seřízená ř. jednotka takže ta lambda je tam k ničemu vlastně.
K tomu zahřívání: Např. včera jsem jel někam a bylo to 18km, teplota se dostala do normálu po nějakých těch cca 10-15km jako vždycky ale dojedu na to místo, vypnu motor a už za cca 20min. jsem startoval a jel zpět a ručička ukazovala cca 5km jen půlku mezi studeným motorem a normální teplotou. Nechápu to vždyt za tu chvilku se motor nemohl trochu ochladit že by mu zase trvalo cca 5km aby se zahřál do optimální teploty ?!?
Jinak děkuju zatím za odpovědi a rady
